We all love shoes

Några sko-tips till alla skoälskare där ute med samma fesna plånbok som jag!

  • Sök på Tradera. Visserligen kan du inte pröva, men du kan be säljaren om måtten för att få en ungefärlig bild. Glöm bara inte att kolla upp på vilken kostnad frakten ligger på!
  • Köp second hand! Kan visserligen kännas lite ofräscht kanske, men för det mesta är det fina skor som lämnas in och till vilket pris sedan! Ett riktigt tips!
  • Låna av varandra. Jag har så pass tur att på de flesta skor har jag och mamma samma storlek på, och vissa av hennes skor är faktiskt helt georgeus! Eller varför inte köpa ett par skor tillsammans med sin mamma? Är det enkla skor, tex svarta gladiator kan de kanske passa bådas stil? Sedan är ju att låna av kompisarna ett perfekt förslag - gratis och enkelt!
  • Ha avsikt för kvalitén. Köper ni tex. ett par skor från en budget-kedja som vanligtvis inte säljer skor (H&M ex.) är det inte garanterat att de håller särskilt länge, men det är ju väldigt bra priser! Därför rekommenderar jag att vill ni ha skor som ni planerar att ha mycket och länge, gå till en riktig sko-affär och köp ett par lite dyrare.


Skor i skinn från Din sko, 599 :-


Kommentarer
Postat av: Celine :)

Fin sko!

2009-06-01 @ 19:49:04
URL: http://celine.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0