Nya kategorier

Fashion n' Inspiration - mest bilder på personer som inspirerar mig med deras stil eller outfit. Här läggs även tips om bra butiker, fina kläder, bra webbutiker mm. upp!
Fester, myskvällar & vänner - mestadels texter och bilder på mina vänner, om vad vi gjort för busigt och hur kul vi haft!
Film & TV - tips om bra filmer, trailers, åsikter mm.
Hästar, djur & fotografier - foton jag tagit på allt möjligt och här finner ni även allt om min ridning och hästar!
Livet enligt Yohanna - mina åsikter, tankar och citat, ord jag gillar och inspireras av.
Me n' my clothes - outfit bilder, eller mer 'konstnärliga'bilder på mig själv.
Nyshoppat - bilder på vad jag shoppat!
När kreativiteten flödar - jag är en grymt kreativ person och här lägger jag upp låtar jag skrivit, bilder på kläder jag sytt, you name it!
Sound of good music - här lägger jag upp låtar jag gillar, tipsar om bra band eller olika musikevenemang!
Underbara vardag - rubriken säger nog allt ;) Vardagliga saker, mestadels texter om vad som hänt under dagen, roliga kommentarer mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0