Bara text

Puh, nu är grundskolan över. Efter 9 år är den över. Hjälp och yes. Jag har inga bilder från igår eller klassresan på denna data, så jag får lägga upp de senare =) Jag har iaf haft världens bästa dagar nu senaste, har mått så bra! TACK ALLA.

Igår stack jag hem till Rebecka på morgonen, så fixade vi oss tillsammans. Sedan åkte vi med Madde in till skolan, och själva avslutningen skedde i matsalen, bra fixat och allt! Sedan efter att fått betygen i klassrummet, kramats och tagit kort, stack jag oh Camilla hem, fast hon drog till sig. Bytte om, käkade tonfisksallad och prinsesstårta som min grymma mor fixat, sedan stack jag ner till syskonen Ligovic, där Daniel och Lill-andersson redan var. Skitmysigt hade vi, underbar stämning och allt! Sedan fixade vi oss och drog in till Kungälv, och Sommarstart. Väl där träffade jg hur jäkla många som helst, underbarisar hela bunten. TACK FÖR IGÅR, NI ÄR FUCKING GORGEOUS HELA BUNTEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0