9F <3

Tack för tre grymma år.
Jag trodde inte ni betydde så mycket för mig, men att vi tillbringat tre års tid tillsammans, är riktigt fräckt. Och våran klasströja, som jag hatade den när vi bestämde tryck. "Jag förstår ingenting, jag gick i 9F". Usch tänkte jag, men nu är jag riktigt stolt över att få bära den, för den är ändå våran. Och den representerar våran klass bra.

Vi var inte världens tajtaste klass, men vi hade våra underbara stunder! Så tack tack tack.
Ni är så jävla grymma, glöm aldrig det.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Kunde inte sagt det bättre själv! Riktigt fin blogg har du också! ses i kväll!

2009-06-10 @ 14:33:57
URL: http://amuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0