Tatto n' Piercing

Jag är så jäkla jäkla sugen på att tatuera/pierca mig, har vart det ett bra tag nu!
Piercing ska jag nog göra så fort jag får pengar, blir antagligen öronen. Naveln och tungan behöver jag ha samlat mod i ungefär.. ett år innan jag vågar göra det.

TATUERINGAR I MITT HJÄRTA
säger jag bara.

Själv vill jag ha något litet, blir även ett bra argument till mina föräldrar, den blir lätt att dölja. Hur bra?! Helst en liten text, eller ett hjärta. Handleden är snyggt, även troskanten.. och nacken, ja JÄKLAR ja tack!

Vart tycker ni är snyggast att pierca/tatuera sig?

uppd: annars har de vart en grym dag ;) Haha lite små patetisk, jag visste inte vilken kategori jag skulle lägga detta inlägget i, och eftersom jag vill tatuera och pierca mig varje dag, blir det ju vardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0