Nothing is impossible

Vi har alla drömmar. Stora drömmar, små drömmar. Logiska drömmar, ologiska drömmar. And I belive that every dream can get serious, bara du ger allt. Därför satte jag mig igår och skrev ner 9 saker jag verkligen vill så jäkla mycket, något jag ska kämpa mot. Jag är nämligen sån att har jag inget att kämpa mot, inget mål blir jag rastlös, sur och deppig.

Jag vill inte berätta vad det var jag skrev, det håller jag hemligt tills jag klarat det, då får ni veta.

Visst är livet antagligen det längsta du kommer få uppleva, men det är också för kort för att inte göra någonting, inte följa sitt hjärta eller sina drömmar, so - dream and make it!
Nothing is impossible.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0